پنجاب میں ایس او پیز کی پیروی نہیں کرنے والے ہر ایک کے لئے دو واکس: وسیم اکرم


وسیم اکرم کہتے ہیں میں ٹھیک ہوں اور مجھے امید ہے کہ آزمائش کے ان اوقات میں آپ بھی خیریت سے ہوں گے۔ انہوں نے کہا ، میں نے پڑھا ہے اور دیکھا ہے کہ پنجاب ، خصوصا Lahore لاہور ، اسلام آباد اور راولپنڈی میں لوگ بیک ہینڈرز کی پیروی نہیں کررہے ہیں اور وہاں پھیلا ہوا گھاٹی کا ایک تیسرا تناوب ہے۔

 

اس نے پنجابی میں پوچھا کہ آپ کو اتنا پیچھے کیوں رکھا گیا ہے؟ انہوں نے کہا ، "اس وقت پلان بی ایک چھڑی اٹھاو اور لوگوں کو دو ہیک دے دو جو بیک ہینڈڈرز کی پیروی نہیں کررہے ہیں۔ وہ بھی حاضر ہوں گے۔"

 

انہوں نے کہا کہ جب میں عام آواز میں یہ کہتا ہوں تو آپ حاضر نہیں ہوتے۔ "کنودنتیوں." اگر آپ کو یہ نہیں ملا تو ، وہ تیزابیت کا شکار ہے۔ آپ بیک ہینڈرز کی پیروی نہ کرنے اور لوگوں کی زندگیوں کو تسلط میں نہ رکھنے کی وجہ سے ایک لیجنڈ نہیں ہیں۔

 

عام طور پر ، ہم فرض کریں گے کہ آپ اس بارب کو اٹھا لیں گے لیکن اگر آپ پاکستان میں ہزاروں کووید اموات کے باوجود اب بھی ایس او پی ایس کی پیروی نہیں کر رہے ہیں تو ، یقینا اجناس غلط ہیں۔

Post a Comment

Previous Post Next Post